FAQ
Vi har samlet nogle af de mest almindelige spørgsmål, som vores kunder stiller.
Hvornår bliver min ordre leveret?
Forventet levering står under hvert produkt på shoppen
Jeg har ikke modtaget en ordrebekræftelse?
Du modtager et track and trace eller kvittering på dit køb når ordren bliver afsendt. Hvis du ikke har modtaget bestillings bekræftelse bør du tjekke din spam.
Hvor skal jeg sende retur til, hvis jeg fortryder mit køb?
Du skal udfylde formularen https://nutiden.dk/opret-en-retursag/
Kan jeg afhente vare hos jer?
Nej vi har ikke varerne liggende på lager.
Kan jeg få en bedre pris?
Ja det kan du godt, hvis det er en større mængde. Skriv til os og vi kan finde ud af det.
Min konto, hvad er det?
Her kan du se dine tidligere ordre når du er logget ind.
Hvordan for jeg nyheder?
Tilmeld dig med din mailadresse https://nutiden.dk/nutidens-kundeklub/
Leverer i til hele Danmark?
Vi leverer til bro faste øer i hele Danmark – ekskl. Færøerne og Grønland.
Hvem leveres min ordre med?
Dine varer kan sendes med Danske Fragtmænd, PostNord, DAO, Bring, Brink, Jet pak eller GLS m.fl. Leveringer følger den valgte leverandørs betingelser.
Kan jeg fortryde mit køb?
Der ydes 14 dages fortrydelsesret på varer købt på Nutiden.dk. Fortrydelsesretten udløber 14 dage efter den dag du har modtaget den sidste vare som er bestilt i ordren.
Hvad koster fragten?
Det varierer efter varen, du kan se fragten i kurven.
Kan jeg annullere min bestilling?
Hvis den endnu ikke er afsendt, kan vi forsøge at annullere den.
Hvad gør jeg hvis jeg ikke har modtaget min ordre?
Skriv til kunde@nugroup.dk, så undersøger vi hvorfor.
Hvor finder jeg mit ordrenummer?
Det gør du på din bestillings bekræftelse.
Hvordan behandles mine oplysninger?
Al betaling med kort foregår gennem en sikker SSL-forbindelse der krypterer dine kreditoplysninger, så ingen kan læse dem.
Hvad koster det at sende min vare retur, hvis jeg fortryder?
Det kommer an på størrelse og vægt. Benyt evt.https://www.pakke.dk/?msclkid=ad2f7c6adf001a5c34d41996fe09868e&utm_source=bing&utm_medium=cpc&utm_campaign=BING%20%5BMisc%5D%20-%20ROAS%20500%25&utm_term=Pakke&utm_content=Pakkepost
Hvilke betalingsmidler kan jeg bruge?
Dankort, VISA-Dankort, VISA, VISA Elektron, MasterCard, PayPal, MobilePay og Bankoverførsel.
Hvornår bliver mine penge trukket?
Vi trækker dine penge så snart varen er afsendt, indtil da, er beløbet blot reserveret på din konto.
Jeg har købt en vare der er i stykker ved modtagelse, hvad skal jeg gøre?
Du skal udfylde formularenhttps://nutiden.dk/reklamation/
Hvorfor mangler der varer i min levering?
Din ordre kan leveres fra flere leverandører. Du bør få resten indenfor kort tid.